afstand excursies
Moderator: Thoetmosis XII
afstand excursies
hallo.
wij (gezin met 2 kinderen willen graag juli 2008 naag egypte naar makadi voor 8 of 9 dagen.
we willen dan ook graag een excursie doen.
maar wat zijn de afstanden vanaf makadi hoelang zit je in een bus?
groetjes nadia
wij (gezin met 2 kinderen willen graag juli 2008 naag egypte naar makadi voor 8 of 9 dagen.
we willen dan ook graag een excursie doen.
maar wat zijn de afstanden vanaf makadi hoelang zit je in een bus?
groetjes nadia
-
- Site Admin
-
- Site Admin
Ik was ook wel even nieuwsgierig waar Makadi lag, en Google verteld me zojuist dat het 30 tot 40 km van Hurghada international airport ligt. Kortom, Rode zee inderdaad, zoals Nofret al dacht.
Nou, dan moet je toch een hele tijd in de bus zitten wil je mooie dingen willen zien. Een uurtje of zes op z'n minst, niet makkelijk als de kinderen nog jong zijn. Daar komt bij dat het echt erg vroeg opstaan is. (Excursie Caïro is al snel om drie of vier uur in de bus springen om te vertrekken.) Dus als de kinderen erg jong zijn... zou ik het niet doen. Of ze moeten wel erg makkelijk zijn maar dat kunnen jullie beter beoordelen.
Nou, dan moet je toch een hele tijd in de bus zitten wil je mooie dingen willen zien. Een uurtje of zes op z'n minst, niet makkelijk als de kinderen nog jong zijn. Daar komt bij dat het echt erg vroeg opstaan is. (Excursie Caïro is al snel om drie of vier uur in de bus springen om te vertrekken.) Dus als de kinderen erg jong zijn... zou ik het niet doen. Of ze moeten wel erg makkelijk zijn maar dat kunnen jullie beter beoordelen.
-
- Site Admin