Namelijk die achterlijke onzin over die Hollandse zuinigheid die ons al eeuwen achtervolgd!
Let op:
Wie staat er het 1e klaar met open knip als er ergens op de wereld een aardbeving/tsunami/ramp is?
Wie stuurt meteen een ploeg redders met honden? (Ook naar moslimlanden waar ze gruwen van honden, maar ze mogen ze wél onder het puin uithalen!)
Wie maakt in het buitenland mee dat fransen/spanjaarden/duitsers/noem maar op, gruwelijk op hun centjes zitten? (ik!)
Welke auto's staan er in Spanje rijen dik bij de Lidl voor de deur? Juist, dikke duitse mercedessen!
Wie moest in frankrijk de diesel betalen? (ik) het was 50 euro en één cent, de fransman moest en zou die ene cent hebben!!! Ik heb hem toen uit nijd 2 briefjes van 50 gegeven!!!
En dan loop je in het buitenland op een markt en wat hoor je dan? (En nog het meeste v.Hollanders zelf) Kijke kijke nie kope!!!
Tegen mij moeten ze hun smoel dichthouden, want ik vreet ze levend op die klojo's!
En helemaal die achterlijke hollanders die dan stom staan te ginnegappen, ja wij zijn zuunig hé?
Ja lekker ga maar door met jezelf zo naar beneden te halen.
WIJ NEDERLANDERS KUNNEN JUIST HEEL VEEL MISSEN!!!!!!