Magisch Egypte; deel 1

Heb je een leuk reisverhaal over Egypte of heb je bv. slechte of goede ervaringen gehad op een reis naar Egypte, of heb je Vragen ?? Kan je dat hier plaatsen. Mooie Foto's zijn ook altijd welkom !

Moderator: Thoetmosis XII

Plaats reactie
Tye

Magisch Egypte; deel 1

Bericht door Tye » wo 10 sep 2014, 1:07

Volg deze link en je moet terecht komen bij mijn YouTube verborgen video "Magisch Egypte - deel 1"

http://youtu.be/ZSxUTr64XBE

'Magisch Egypte' bestaat uit 4 delen; de andere 3 volgen nog.

Ik heb deze filmpjes speciaal samengesteld om familie en vrienden een impressie te geven van de reis die wij (manlief Frits, nicht Mendy en ondergetekende) in 2009 maakten. De filmpjes duren totaal 55 minuten; 1/3 van de 3 uur durende film die ik thuis op CD-rom heb staan.

Achteraf gezien zitten er nogal wat 'bewegende' beelden in omdat ik teveel met de camera 'loop' en mijn camerahand af en toe merkbaar trilt. Dus *20 als je af en toe zeeziek dreigt te worden.

En waar het gaat om foto's: ik heb een hoop van internet moeten jatten omdat we zelf geen foto's mochten maken in met name de graftombes. Dan zoek ik natuurlijk op naam van het graf, maar ik heb zo'n bruin vermoeden dat degenen die foto's op internet plaatsen vaak geen benul hebben welke foto bij welke tombe hoort. Bij sommige foto's had ik zoiets van 'hm... volgens mij is dat een foto uit een andere tombe'. Dat is tot nu toe natuurlijk geen enkel familielid, vriend of kennis opgevallen; die hebben over het algemeen totaal geen ervaring met Egypte, dus die slikken alles. Maar dat ligt bij jullie hier natuurlijk anders; jullie zullen fouten gelijk zien. Nah... Ik heb mijn best gedaan, dus vergeef me alsjeblieft de fouten, ok? *08

Veel kijkplezier in ieder geval! *01

Nofret
Site Admin

Re: Magisch Egypte; deel 1

Bericht door Nofret » wo 10 sep 2014, 11:12

Leuk gedaan Teye <egypt>
http://ancientegyptianmonuments.blogspot.nl/

nn ms.i sA.w -- No one is born wise.

Plaats reactie

Terug naar “Reisverhalen, Tip's, Vragen & Foto's / Travel Story's, Tips etc.”