Wisten jullie dit al?

Ken je of heb je een site over Egypte, dan kan je die hier posten.

Moderator: Thoetmosis XII

Plaats reactie
Tye

Wisten jullie dit al?

Bericht door Tye » do 18 sep 2014, 20:31

Hier een link naar een interessante site van een taxibedrijf in Luxor.

http://www.luxortaxi.com/

Dat doen die jongens best leuk met al die nieuwtjes, videoclips e.d.

Ik had het nog niet kunnen ontdekken in de brij van info op dit forum, dus vroeg ik me af of jullie het al wisten van die 2 nieuwe te bezoeken graftombes in de Valley of Nobles en die gerestaureerde kolossen; 1 op het Amenhotep III-terrein (achter die van Memnon) en 1 bij het Ramesseum.
Ga ik volgend jaar in ieder geval bekijken *01

Anna
Farao

Re: Wisten jullie dit al?

Bericht door Anna » vr 19 sep 2014, 17:29

Tye schreef:Ik had het nog niet kunnen ontdekken in de brij van info op dit forum, dus vroeg ik me af of jullie het al wisten van die 2 nieuwe te bezoeken graftombes in de Valley of Nobles en die gerestaureerde kolossen; 1 op het Amenhotep III-terrein (achter die van Memnon) en 1 bij het Ramesseum.

Ik verwacht dat e.e.a. te vinden is onder "Nieuws over opgravingen, restauraties enz." Ik heb zelf e.e.a. over de nieuwgevonden beelden van Amenhotep III gepost.

Wat leuk dat je die gaat bekijken! Ik ben wel blij dat de opgravingen ondanks alles doorgaan.

De site van die taxi-jongens is een handige zet. Geen beter medium om jezelf "in the picture" te zetten dan internet! Nou maar hopen dat ze geen woekerprijzen rekenen *23 . Maar dat ga jij voor ons uitvissen, dus? *27

Tye

Bericht door Tye » vr 19 sep 2014, 21:33

Anna schreef:Maar dat ga jij voor ons uitvissen, dus?

Jammer voor die slimme jongens, maar ondanks hun site zullen ze ons niet als klant zien en dus zal er ook weinig uitgezocht worden w.b. prijzen enzo. Sorry *10
Wij pakken altijd een taxi van of via het bedrijf van onze vriend; altijd voor een vriendenprijs een goede, comfortabele taxi met onmisbare airconditioning (de echte dus; niet het open raampje *05 )

Mocht je geïnteresseerd zijn dan wil ik wel voor je uitzoeken hoe het in zijn werk zal moeten gaan als jullie van zijn diensten gebruik willen maken en natuurlijk zal ik dan ook bedingen dat jullie dan ook een goede prijs berekend wordt als jullie mijn (echte) naam noemen. PM me dan maar, ok?

Anna
Farao

Bericht door Anna » za 20 sep 2014, 10:22

Helaas zal ik voorlopig niet in Luxor komen, hoe graag ik ook wil... *19

Plaats reactie

Terug naar “Egypte links / Egypt Links.”