ZAHI weer in Bedrijf !!

Wil je iets kwijt over Dr. Zahi Hawass, de Directeur-Generaal van het archeologisch instituut in Egypte, dan kan je dat hier.

Moderator: Thoetmosis XII

Plaats reactie
Nofret
Site Admin

ZAHI weer in Bedrijf !!

Bericht door Nofret » vr 20 feb 2015, 10:19

Zahi Hawass zijn website is weer in bedrijf *02

http://www.drhawass.com/wp/

Nu maar hopen dat hij zelf weer in "Bedrijf" wordt gesteld om alles weer op te krikken, maar zo langzamerhand krijg je daar wel steeds meer twijfels over helaas, want deze Heer kan veel betekenen om de Oudheden weer in beeld te brengen, te herstellen en toeristen warm te maken om naar Egypte te halen, wat zoooooo broodnodig is !!
http://ancientegyptianmonuments.blogspot.nl/

nn ms.i sA.w -- No one is born wise.

scarabee
Farao

Re: ZAHI weer in Bedrijf !!

Bericht door scarabee » vr 20 feb 2015, 11:55

Hopelijk gaan de goede oude tijden weer herleven, maar nu met al die rottigheid heb ik er een hard hoofd in.
De barbaren trekken steeds verder op, staan al aan ons voeteneinde bijna, en niemand (tenminste zo ver wij weten) doet er wat aan om ze te stoppen...
Als het niet zo vreselijk was moest je er bijna om lachen: onze ministers wauwelen maar een beetje; 'wij moeten alles in het werk stellen om ze te stoppen.' Onze politie heeft verouderde spullen (kunnen niet eens een stickie lezen) en ga zo maar door.
Tussen al die honderden bootvluchtelingen zitten tientallen engerds en verspreiden zich door heel Europa!
Straks komt er een vingerknip en ze staan als één man op... Al die mensen die hier om lachen en zeggen welnee zo erg is het helemaal niet: nou ik hoop dat jullie gelijk gaan krijgen en niet ik.
Maar dat Zahi weer een beetje 'terug' is doet me in ieder geval goed!
Kijk ook eens op mijn Website: www.renedemila.123website.nl

Horus
Priester

Re: ZAHI weer in Bedrijf !!

Bericht door Horus » vr 20 feb 2015, 13:54

Hopelijk is dit het begin van veel goeds *02 *02
Zoals een eenvoudig gewaad het beste een mooie vrouw siert, zo is fatsoenlijk gedrag de beste versiering van innerlijke wijsheid.
Achnaton

Plaats reactie

Terug naar “Zahi Hawass”