mijn verhaal zelf gescheven

Hier kan je al je gedichten, verhalen, tekeningen en meer plaatsen.

Moderator: Thoetmosis XII

Plaats reactie

wat vinden jullie er van

goed
4
100%
slecht
0
Geen stemmen
slaat nergensop
0
Geen stemmen
gaat wel
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 4

hans.hutting

mijn verhaal zelf gescheven

Bericht door hans.hutting » za 10 dec 2005, 23:38

dit verhaal heb ik zelf geschreven wat finden jullie er van

Ik werd wakker en keek naar buiten en toen op eens zag ik een auto een zwarte auto hij stopte in de straat er zaten 4 mannen in ik weet het nog als de dag van gisteren er stapte een man uit hij was in het zwart gekleed hij had lange haren en hij draaide om naar de auto toe en glinsterden uit Z`n ogen hij was lijk wit in z’n gezicht ze lippen waren rood als bloed maar toen er klonk een schot uit de auto en er zat iets in de borstkast van de man hij trok het er uit als of het hem niets deed hij spreiden zijn armen uit hij leek wel vleugels zo zwart als roet hij vloog weg hoog de lucht in ik zag hem niet meer de auto reed zo snel als die kon weg ik dacht ik zal het wel gedroomd hebben en ging weer slapen .piep…. piep….. de wekker ging af het was tijd om naar school te gaan
Ik hoorde me moeder als roepen `bram kom nu naar beneden` voor de mensen die het nog niet weten ik heet Bram .ik kleden me aan ik ging aan tafel zitten want het ontbijt was klaar me moeder zat tegen over me ik vroeg aan haar het jij ook zoon knal gehoord vannacht me moeder zij je zal het vast wel gedromd hebben maar ik had het toch echt gezien allen maal en gehoord zal ik het toch gedroomd hebben ik dacht het zal wel en ik pakte me tas en ging me fiets pakken en fietsten naar school onder het fietsen leek het wel als of ik achtervolgd werd door een fietsend iemand en toen voelde ik een hand op me rug en hoorde hey die bram ik schrok me dood het was mijn beste vriend Kevin hij ging naast me fietsen en vertelde hem van gisteren hij zij van ja het is wel vaag man maar ik had wel een knal gehoord ik zij o oké maar niet op school er over praten he…. Kevin zij nee natuurlijk doe ik dat niet we kwamen op school aan ik zetten me fiets in het fietsen rek ik zij tegen kevin wat raar er is niemand zijn we te vroeg of zo kevin keek op zijn horloge uuuh nee mij zijn te laat o nee kut we kwamen de hal binnen en toen zagen we niemand het was heel erg koud op als of de verwarming niet aan stond ik zij tegen kevin hebben we vandaag vrij hij zij nee maar als we vrij hadden was de deur ook niet open we liepen naar ons klas lokaal er was niemand we gingen veder rond kijken alle deuren waren opslot toen hoorden wij voetstappen we gingen kijken maar zagen niemand we liepen naar de fietsenreken toe maar onze fietsen waren weg we liepen terug de school binnen maar toen op eens ging de deur achter ons dicht we draaiden om er stond een man het was de man van gisteren hij had een langen stok in zijn hand het leek wel zoon man uit sprookjes maar dat was dit niet kevin begon te lagen en zij grappig meester de man keek hem heel raar aan de ogen van de man leken net als van een kat maar zon pupillen worden in eens heel grot hij heften zijn staf en zij iets heel raar hij zij iets als een slang zo klonk het kevin die ging op eens van de grond af de man zij lag jij nu nog hij smeet hem tegen de grond en toen zij hij wat doen jullie hier …wij zijde niks van angst en toen verheft de man zijn stem want doen jullie hier !! ik zij tegen de man dit is onze school de man zij ja en.. dat is mijn plek niet van jullie de man maakte ons vast met jouw en zij jullie reken ik straks wel mee af kevin zij waarom vermoord je ons nu niet en als je ons vermoord waarom zeg je dan niet wat je van plan bent de man zij wat ik van plan ben ik maak de poort van de hel open en satan zal de wereld terug krijgen waar hij recht op heeft ik zij waarom ben je dan hier de man zij om dat de poort onder dezen school zit en om dat de school er boven op staat kan hij niet open maar satan bestaat niet de man snauwden wat ! bestaat niet hij bestaat degelijke maar om dat die .. die heer van jullie ik zeg wie .. jullie heer of hoe je hem ook noemt god… Allah…ik spuug op al zijn namen kevin zij zo praat je niet over god de man zij god .. god .. heeft hij ooit iets voor je gedaan dan kevin was stil en zij niets meer de grond begon te trillen de man zij o groten satan ik laat voor u de grond open gaan en u zult naar buiten kunne komen er kwam rook van de grond en toen scheurde de grond open er kwamen vlammen uit en rook kevin had zijn touwen los gekregen en makten mijn touw ook los we rende weg door de noot uit gang rende weg ver weg we stopten we hijgden allen bij ik zij wat doen we nu kevin zij we gaan naar huis thuis aangekomen de deur stond open ik dacht dit kan niet goed zijn het was stil in de straat ik keek naar de anderen huizen ik zag niemand ik liep naar binnen en kijk om me heen het was er een rotzooi het leek wel als of er een bom ontploft was ik en kevin liepen veder ik zij het is waar wat hij zij kevin zij nee dat kan niet hij kom we gaan bij mij tuis kijken we renden zo vlug we konden toen viel ik kneep me ogen dicht ik dacht het zou meer pijn doen maar ik voelde niks ik deed me ogen open ik zag een vrouw ze was beeld schoon ze had een witten jurk aan ze had een mooie stem ze zij gaat het ik zij ja kevin die bleef staan de vrouw zij jullie zijn zeker bram en kevin ik zij ja de vrouw zij ik ben engel Gabriel ik wist niks meer te zegen ze haalde een rol papier tevoorschijn ze zij dat is de boodschap van god jullie kunnen zaten terug naar de onderwereld brengen maar hoe dan zij ik zij zij kijk op het papier en je zult het vinden ik keek haar vragend aan maar waarom doet god dit niet ze keek me aan en glimlachte en zij fluisterend het is een beproeving bram en kevin versla satan maar hoe dan ze zij het antwoord ligt in je zelf en ze vloog weg door een helder gat in de hemel ik keek kevin aan en zij moeten wij dit oplossen hij zij ja en we kunnen het
Kevin zij wat staat er toch op dat papier ik zij geen idee ik zal eens kijken ik weet het niet ik kan het niet lezen jij wel nee ik ook niet we gingen ermee naar de kerkmaar er was niemand tot dat we iemand horde zegen kinderen wat brengt jullie hier ik zij dit meneer liet het aan hem zien hij zij wat moeten jullie hier mee dat is niet voor kinderen maar dit hebben wij gekregen van een engel een engel zij de man .de man zij satan is die….. uit de poort van de onderwereld gekomen ik zij ja de man keek me aan en zij dit is niet goed we moeten iets doen weten jullie waar hij is ik kan jullie helpen met dit papier nee meneer weten jullie meer over hem misschien kevin zij ja meneer iemand heeft hem geholpen een demon kinderen ja meneer ik zij ik heb de demon gezien dat hij de poot van de onderwereld openmaakten we kunnen dit niet alen we moeten hulp aan andere vragen ik zij maar iedereen is weg alen u zijn we tegen gekomen en voor de rest niemand de man zij nee dit kan niet waar zijn we moeten iets doen maar wat we moeten hier meer mensen voor hebben maar wie misschien is er nog iemand anders toen hoorde we iets ik weetniet wat het wasmaar het kwam van ver het is de moskee maar daar moet dan iemand zijn werende uit de kerk naar de moskee en zagen een man de man zij wat komen jullie doen wij vertelde alles van voor af aan de man zij misschien kan ik jullie helpen we gingen op pat naar de poort van de onder wereld hoe veder we liepen hoe zwart en duisterde alles om ons heen werd en toen waren we daar het leek net als of ik nooit meer vrolijk kan zijn ik voelde me treurig toen zijden de2 mannen kijk daar daar is hij satan op een troon zo zwart als roet met rood als duivels bloed hij stond op en hij begon te lagen en zij wat komen jullie hier de manen zijden wij komen je stopen in de naam van god de duivel stond op en smeet de mannen weg daar stonden wij hij liep op ons af en zij kindertjes wat komen jullie hier doen de mannen lagen op de grond ze zijden pak het papier en lees uit hardop kevin pakte het en gaf het aan mij op eens ik keek er naar en las het hardop zonder bij naar te denken satan draaide om hij begon de schreeuwen hij rende en rende ons omver hij zakte in mekaar hij ging kruipend naar de poort de poort ging open satan ging er in en de poort ging dicht de port zakt de grond ik zag dat alles kleur begon te krijgen ik voelde me vrolijk ik en kevin hielpen de mannen overeind ik zij tegen kevin kom we brengen ze terug onderweg zag ik mensen op straat en bij de kerk aangekomen namen we afschijt van de man van de kerk we liepen veder naar de moskee en namen afschijt van de man ik zij tegen kevin ik ga naar huis kijken of me moeder er is eenmaal thuis aan gekomen was er niemand ik keek rond alles was wel netjes maar me moeder was er niet en op eens ging de voordeur open er kwam iemand binnen en zuchten en zij bram ben je er het was mama ik liep naar der toe en zij o wat heb ik je gemist ik hou van je moeder me moeder keek me aan en zij hoezo gemist gekkerd ik was alen meer even bood schapen doen hoor me moeder ging de bood schapen weg zetten ik dacht in me zelf is dit nu echt gebuurt of droom ik nou toen ging te telefoon het was kevin hij zij is je moeder er ja die is er hij zij oké dan tot morgen op school hè o en bram niks opschool zegen hè …..

Nofret
Site Admin

Bericht door Nofret » di 13 dec 2005, 16:27

Spannend verhaal Hans , leuk gedaan :D :D
http://ancientegyptianmonuments.blogspot.nl/

nn ms.i sA.w -- No one is born wise.

hans.hutting

Bericht door hans.hutting » di 13 dec 2005, 16:32

tnx

anaksumatum

Bericht door anaksumatum » za 18 feb 2006, 14:53

Hoi Hans ik lees het nu pas. Leuk verhaal en einde. Niet slecht gedaan. :wink:

Philip Arrhidaeus

Bericht door Philip Arrhidaeus » zo 19 feb 2006, 9:52

Ik lees dit nu ook pas.
Goed hoor Hans.

hans.hutting

Bericht door hans.hutting » zo 19 feb 2006, 10:34

bedankt allemaal raar zeg dat jullie dit nu pas leezen het staat er al een heele tijd op zeg

nefer i chet

Bericht door nefer i chet » di 05 jun 2007, 21:12

alles mystiek toch, wanneer er een reactie op komt .staat het in laatste berichten, dus gemakkelijker te vinden, een droom......

GER

hans.hutting
Vizier

Bericht door hans.hutting » di 05 jun 2007, 21:26

hih dit is al oud wist niet meer dat dit er op stond :lol: december 2005 :lol:
Nehes,Nehes Nehes Nehes em Hotep Nehes em neferu Nebet hotepet Weben en hotep Weben en Neferu Nutjert en ankh Nefer em pet Pet em hotep Ta em hotep Nutjert sat Nut Sat Geb, merit Ausar Nutjert asha renu Anekh brak Anekh brak Tu a atu Tu a atu Nebet Aset

Plaats reactie

Terug naar “Creatief & Egypte”